Avatar billede amd Nybegynder
18. januar 2009 - 19:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Virtual reality briller?

Hej!
Hvad skete der med virtual reality briller? Som jeg husker det var de ikke ret dyre. - Men synes ikke jeg kan finde noget up to date om dem. og heller ikke nogen steder de sælger dem pt.
Er de helt uddøde? Og kan de passe, at de ikke er til at købe?
Avatar billede sineogjjesper Nybegynder
09. april 2009 - 16:05 #1
Hejsa,

Jeg har selv været den glade ejer af et par VR Briller, som Jeg købter i Merlin for ja 10-12 år siden. Jeg har desværre skaffet mig af med dem da VR delen kun kunne tilsluttes via "COM" porten.

Har du fundet ud af om der er nogen steder man kan købe nogen?

Mvh. Jesper

I skrivende stund fandt jeg lige flg. link. Jeg overvejer kraftigt at købe dem, og vender tilbage med en bedømmelse.

https://e-store.emagin.com/miva/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=E&Product_Code=Z3V&Category_Code=

Prisen virker rimelig.
Avatar billede amd Nybegynder
21. august 2010 - 14:15 #2
lukker :)
Avatar billede sineogjjesper Nybegynder
03. oktober 2010 - 10:19 #3
Amd,

Har du fundet nogen briller ?
Avatar billede amd Nybegynder
03. oktober 2010 - 11:29 #4
Nej det gjorde jeg desværre ikke :)
Avatar billede humax Nybegynder
03. oktober 2010 - 18:47 #5
Avatar billede amd Nybegynder
03. oktober 2010 - 19:48 #6
Cool:D skal da overvejes når økonomien eil det:)