Avatar billede kasperinline Nybegynder
18. januar 2009 - 11:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvordan opretter man skabeloner i powerpoint 2003

Hej alle

Jeg skal lave en stamtræs-skabelon, hvor i det skal være muligt at indsætte billeder og tekst. Jeg tænkte at programmet powerpoint kunne bruges, hvis altså bare jeg lige kunne hitte ud af at oprette en skabelon, hvor der evt. bare skulle klikkes for at indsætte tekst eller billede.

Jeg har kigget på "pladsholderen", men synes ikke det virker som nemt at gå til..

Findes der evt. alternative programmer til den skabelon jeg skal lave?

Mvh. Kasper
Avatar billede kasperinline Nybegynder
19. januar 2009 - 15:11 #2
Tak for din kommentar ptj 11

Der var dog ingen henvisninger til oprettelse af desciderede skabeloner...

Men tak for forsøget..

Mvh. Kasper
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. januar 2009 - 23:18 #3
Avatar billede kasperinline Nybegynder
09. marts 2009 - 20:10 #4
undskyld, at jeg har været lidt fraværende.

det sidste svar ptj_11, og linket deri, er ikke brugbart, da det er til powerpoint2007. Jeg har PT powerpoint 2003. ellers tak for det...

Har endnu ikke fundet svar på spørgsmålet, selvom jeg har søgt andre steder..

Mvh. Kasper