Avatar billede bundgaaard Nybegynder
16. januar 2009 - 21:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Acer Problemer

Hej Hjælpsomme Forum Smile

Nu har Jeg efter hånden haft min acer (Acer Aspire 7520G)
pc et stykke tid, og vil gerne have den tilbage
til fabriksindstillingerne.
Har læst inde på Acer's hjemmeside at hvis jeg trykker
Alt+F10 Kommer jeg ind i recovery menuen.

Det er slet ikke det der er problemet,
jeg kan godt komme derind men det er når jeg så vælger at få
pcen tilbage til fabriksindstillingerne,
Kommer jeg godt nok videre men så popper der Meddelse op med
"TYPE MISMATCH" Øverst i vinduet står der D2D32.
Har søgt på google uden held.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.
Undskyld for mulige stavefejl Roller

Hilsen BundGaard.
Avatar billede bundgaaard Nybegynder
16. januar 2009 - 21:52 #1
Smile skulle have været :) Sorry
Avatar billede peet-49 Novice
17. januar 2009 - 08:34 #2
D2D32 er dit recoveryspor på disken, den kan ikke læses rigtigt, har du ikke lavet din egen recovery-disk?
Avatar billede bundgaaard Nybegynder
17. januar 2009 - 17:18 #3
Hvordan gør jeg det ? :o)

Men er det nødvendigt, når det skulle kunne gøres uden.
Inde i menuen kan jeg vægle fabriksindstillingerne, Cd/dvd eller sikkerheds kopi.

Hilsen BundGaard.
Avatar billede peet-49 Novice
18. januar 2009 - 09:37 #4
Højreklik på recoverydrevet/egenskaber/funktioner/undersøg dette drev, marker begge firkanter i næste vindue og tryk eneter. Er den færdig med det, da prøv en ny recovery igen.
Avatar billede bundgaaard Nybegynder
18. januar 2009 - 15:16 #5
okay nu lyder jeg nok som en noob :) men hvor ligger recoverydrevet :o)
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2009 - 15:50 #6
Download og brænd www.helgec.dk/insert.iso skal brændes som et bootimage, se www.helgec.dk/livecd.html -> boot op på cd`en -> kør gparted www.helgec.dk/gparted.html -> højreklik på din recovery partition -> vælg meuen "manage flags" sæt flueben i feltet "boot" c-> close -> genstart og nu starter computeren op på recovery partitionen og påbegynder installationen
Avatar billede peet-49 Novice
19. januar 2009 - 08:30 #7
Recoverydrevet er en lille partition på ca. 5-6Gb, der ligger på samme harddisk som windowsdrevet.