Avatar billede mr2wear Nybegynder
16. januar 2009 - 15:19 Der er 3 kommentarer

iMac til min fladskærm?

Hej eksperter,

Er der nogen der har en idé om hvilket kabel jeg kan bruge for at tilslutte min iMac til mit fladskærms-tv? Det er ikke et specielt nyt TV, så jeg tror ikke at der er HDMI indgang..

Nogen bud?
Avatar billede azarat Nybegynder
22. januar 2009 - 13:51 #1
Har du en iMac med mini-dvi? Så vidt jeg ved er der ingen mini-dvi til scart stik. Så jeg vil tror at du skal ud og have fat i en mini-dvi til dvi og et dvi til scart (eller hvilket slags stik du nu har i dit tv).
Avatar billede mr2wear Nybegynder
22. januar 2009 - 19:31 #2
Tak for svaret!

Det kan ikke gøres nemmere?
Jeg lader den lige stå lidt for at se om der er andre bud.
Avatar billede azarat Nybegynder
25. januar 2009 - 22:06 #3
nej tror desværre dette er den eneste mulighed hvis du kun har scart indgang i dit tv. Hvis du har DVI kan du jo bare købe et mini-dvi til dvi og springe den sidste over (eller hvis det har vga kan du købe en mini-dvi til vga) ;)