Avatar billede floffi_d Nybegynder
14. januar 2009 - 18:10 Der er 1 kommentar

Aopen EPC945-m8

Jeg er ved at samle et media center af en barebone EPC945-m8
Mit problem er den ikke vil boote op, og ingen signal til monitoren.
Jeg har prøvet at bytte Rammene og processoren med dem fra min stationære men stadig virker det ikke. Når jeg tænder den køre prossor blæseren helt vildt. og jeg kan ikke åbne DVD drevet. Men når jeg starter den uden ide-kablet kan det åbnes og lukkes, men blæseren køre stadig. Jeg også prøvet at afmontere grafikkortet og bruge den onbord men det hjælper ikke. Håber der er nogen med et par ideer.
Avatar billede john.doe Nybegynder
15. januar 2009 - 10:04 #1
tag bundkortet ud af kabinettet og monter det på et bord, jeg tror du har en kortslutning i kabinettet.