Avatar billede floydenur Nybegynder
13. januar 2009 - 21:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MTP Device

Hej,
Jeg har for nylig købt en ekstern harddisk og bruger Windows XP.

I forbindelse med at den nye eksterne hardisk senere viste sig at være defekt, prøvede jeg at bruge "tilføj hardware" i "kontrolpanel".

Ved et uheld fik jeg lavet et eller andet, så jeg nu konstant får en besked fra et lille ikon om, at; "Der er fundet ny hardware" med undertitlen "MTP Device". Dette er bare møgiriterende og jeg kan ikke komme ind i "tilføj hardware", fordi den siger, at man kun kan finde én ting ad gangen..

I plejer sgu at være så smarte herinde - få det til at stoppe, vil I ikke nok...?
Avatar billede milter Ekspert
14. januar 2009 - 15:03 #1
Prøv det her: Højreklik "Denne computer" på skrivebordet > Administrer > Enhedhåndtering > Prøv at finde din "MTP Device"´her, klik eventuelt på alle plusserne for at udvide søgningen. Der er sikkert et gult spørgsmålstegn ud for den > Højreklik den > Fjern > Genstart.
Avatar billede floydenur Nybegynder
14. januar 2009 - 15:53 #2
Det uransagelige årsager løste problemet sig selv natten over... Undskyld og tak for forsøget Milter..
Avatar billede milter Ekspert
14. januar 2009 - 16:06 #3
Velbekom.

Husk at lukke spørgsmålet her ved selv at lave et "Svar". Klik på Svar ude i venstre side > Skriv et par ord > Send > Næste gang, du åbner siden her, dukker et vindue op, hvor du klikker på dit eget navn og derefter "Accepter". Så kan alle se, at problemet er løst.
Avatar billede floydenur Nybegynder
14. januar 2009 - 16:18 #4
Okay - det gør jeg :-)
Avatar billede floydenur Nybegynder
11. maj 2012 - 11:19 #5
Problemet blev løst