Avatar billede rd Nybegynder
13. januar 2009 - 16:25 Der er 2 kommentarer

Enkelt dynamisk side i Wordpress

Jeg har et forhåbentligt lille problem.

Jeg vil gerne have en enkelt side til at vise noget dynamisk indhold - dvs at den side der fungerer som forside kommer til at indholde noget dynamisk indhold jeg selv kan bestemme. Evt en liste over de seneste sider, med en bestemt parent, som er blevet oprettet eller en liste over de seneste blogindlæg som er blevet skrevet.

Er der nogen der har en ide til dette?
Jeg ønsker ikke at ændre main.php eller page.php så at det kommer til at gælde for alle sider. Det skal bare være en enkelt.
Avatar billede brianbrandt Nybegynder
11. marts 2009 - 14:13 #2
Det jeg tror du er ude efter er at kunne lave en template side... Den kan du ændre lige så tosset i du vil, uden at det ændrer noget på alle andre sider...

Læs lidt længere nede i teksten af denne side, hvor du finder ud af hvordan du laver en template side..

http://codex.wordpress.org/Pages