Avatar billede zoom Praktikant
12. januar 2009 - 01:28 Der er 1 løsning

Database ekspert søges.

Jeg er kommet på et database projekt som skal kunne betjene kunder i det meste af verden via et website.
Der er først og fremmest tale om en søge database hvor kunden skal taste nogle oplysninger ind som så generere en rapport som svar.
Jeg vil gerne finde en samarbejdspartner til projektet som kan lave selve databasen.
Projektet vil få brugerbetaling og du kan få en ejerandel af projektet.
Skriv venligst til mig på aso@soon.com
Avatar billede zoom Praktikant
16. maj 2009 - 16:22 #1
ingen svar !