Avatar billede oleiso Nybegynder
08. januar 2009 - 10:03 Der er 5 kommentarer

Alternativ til postopkrævning

PostDanmark tilbyder ikke længere at sende med postopkrævning - kun for erhvervskunder.
Kender nogen til et tilsvarende alternativ, hvis køber ikke ønsker at betale forud, og sælger ikke ønsker at sende uden at sikre sig betaling?
Avatar billede justrace Novice
08. januar 2009 - 11:02 #1
ebay. Der betaler kunden til ebay, og hvis ellers handlen forløber planmæssig, udbetales der til sælger. Hvis ikke, ryger pengene retur til køber.

Ved ikke om det kan bruges i din sammenhæng, ...
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. januar 2009 - 11:07 #2
Det er PayPal delen af E-Bay, og der fungerer upåklageligt.
Avatar billede oleiso Nybegynder
08. januar 2009 - 11:22 #3
Det skal bruges indenfor landet grænser og uden at man skal tilmelde eller oprette sig som bruger. Altså ligesom på posthuset. Jeg tænker alternative leverandører.
Avatar billede justrace Novice
08. januar 2009 - 11:28 #4
UPS, men tegn en forsikring på pakken. :) http://evilchili.com/mediaview/20544/Lazy_UPS_Driver
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. januar 2009 - 11:31 #5
Den var nok sendt som luftpost :-)