Avatar billede sepher10 Nybegynder
06. januar 2009 - 17:03 Der er 4 kommentarer

Om Power led, Power sw, h.d.d og reset kabler

Hej.
Jeg har et spørgsmål angående power led, power sw, h.d.d. led, og Reset kablerne. Er i igang med at lave en computer selv, men er tvivl om deres placeringer. Har set i manualen, men da mit power led har 3 pinde, er jeg kommet i tvivl. I manualen er der et billede af power led kablet med 2 pinde, men mit har 3, gør det noget hvis den bliver brugt?. Jeg er lidt i tvivl som i kan høre.
Mvh. Sepher
Avatar billede sepher10 Nybegynder
06. januar 2009 - 17:04 #1
Det er forresten en antec nsk. 4400
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. januar 2009 - 19:23 #2
Du kan bare prøve... der sker ikke noget katastrofalt hvis det ikke fungerer som det skal. Værste senarie vil være, at det IKKE virker.
Avatar billede sepher10 Nybegynder
06. januar 2009 - 19:48 #3
ja det tænkte jeg også, men nu må vi se, får en intern harddisk imorgen som er the missing link, så går jeg igang med opstarten
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2009 - 20:27 #4
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

(Det står der i en stor orange boks når man opretter spørgsmål her...)