Avatar billede obele Nybegynder
01. juli 2001 - 13:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Protokoller

I netværksindstillingerne kan man installere protokoller: TCP/IP  IPX/SPX/NETbios m.m.

Problemet er, at programmet beder om en disk til,
at finde softwaren til installation af protokollerne.
Det betyder, at man selv skal browse og finde placering af filerne.

Hvor i alverden ligger fx fileren til installering af
protocollerne IPX/SPX/NETbios, til Win2000 på Win2000
installations CD\'en?

Hilsen
Obele
Avatar billede snowball Novice
01. juli 2001 - 13:56 #1
Sæt din Windows2000 cd i drevet, og henvis til d:\\i386 (d: er selvfølgelig dit cdrom drev !)

Snowball
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. juli 2001 - 14:04 #2
Har du flyttet dit CD-om drev siden install. af win2k så vil den stadig pege på det gamle sted, gør blot som snowball skriver, så finder du dem!
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2001 - 14:54 #3
Ved installation af windows 2000 lægges instal cd over på pc på en partition for sig selv. Herefter installeres derfra, så vil windows 2000 altid bagefter kunne finde install CD. Det er specielt som nævt ovenfor mappen i386 der er aktuelt bagefter, hvis man vil spare på pladsen :o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. juli 2001 - 14:57 #4
Og det går også hurtigere, men det kræver noget plads på HD.
Avatar billede obele Nybegynder
01. juli 2001 - 16:00 #5
Det er OK.
Tak for svaret.