Avatar billede lejebolig Nybegynder
03. januar 2009 - 14:15 Der er 2 kommentarer

.Net-progammør søges til projekt

Net-programmør søges til projekt - ASP.NET 3.5 / XHTML

Lejebolig.dk / Erhvervslokaler.dk er en af Danmarks førende virksomheder indenfor leje-, andels- og erhvervsannoncering på Internettet og håndterer mere end 20.000 annoncer årligt, har mere end 800.000 unikke brugere pr. år og virksomheden er i vækst. Vi søger pt. en udvikler, der vil få ansvaret for videreudviklingen af Erhvervslokaler.dk (projektbasis).

Vi søger
Vi søger en engageret og talentfuld programmør til projektansættelse, evt. fast på sigt.

Din profil
Du har et indgående kendskab til ASP.NET 3.5 samt XHTML og webstandarder. Du er struktureret i din kodning, og har sat dig ind i og fået erfaring i brugen af teknologierne. Du har et positivt sind og vil gerne arbejde i en iværksættervirksomhed i vækst.

Er stillingen noget for dig?
Ansøgninger samt eventuelle referencer sendes på job@lejebolig.dk mærket 'projektansættelse'.
Avatar billede np3designdk Nybegynder
20. januar 2009 - 21:26 #1
Hejsa

Jeg kan varmt anbefale dig min samarbejdspartner, Morten Jørgensen. Som gennem flere år har beskæftiget sig med hjemmeside ASP.NET 3.5 C# programmering. Han er blandt andet bag: Liv-Djurs.Dk og er ved at udvikle 2 sider af endnu stører kaliber, en boligside blandt andet dog er intet af det online til offentligheden. I er velkommen til at kontakte ham på mj@mjdigital.dk hvis i har spørgsmål.

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
Avatar billede bjawnie Nybegynder
30. januar 2009 - 12:04 #2
Hej, nu er annoncen her jo ved at være nogle uger gammel, men søger I stadig en programmør?

Venlig hilsen,
Bjørn Fridal