Avatar billede davidskp Nybegynder
02. januar 2009 - 19:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere Sikkerhedsopdatering til Win XP (KB954600)

Jeg har i længere tid forsøgt at installere opdateringen til XP, men hverken Automatisk Opdatering eller manuel dowmload fra Windows support virker. Jeg får ikke umiddelbart nogen fejlbeskrivelse (Bare "Følgende opdateringer kunne ikke installeres") så jeg har svært ved at lokalisere problemet.
Jeg har prøvet at hente nyeste versioner af både WMP og IE, men der er ingen forskel. Windows XP er Home Edition med Service Pack 3.

Nogen som kan hjælpe mig? :)

/dave
Avatar billede vejmand Juniormester
02. januar 2009 - 19:47 #1
Prøv evt. Dial-a-fix som i dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/833134
Avatar billede davidskp Nybegynder
02. januar 2009 - 20:19 #2
Jeg prøvede at følge guiden i den linkede tråd, men jeg kunne stadig ikke installere updaten. Den eneste forskel er at den nu ikke kommer frem som automatisk update (nok pga Dial-a-Fix). Jeg lader lige spørgsmålet stå åbent lidt for at se om der er andre som har idéer. Pt har jeg ikke stødt på problemer pga manglende opdatering, men hvis systemet begynder at opføre sig underligt tror jeg at jeg går tilbage til SP2...
Avatar billede hcma Novice
02. januar 2009 - 21:14 #3
prøv lige at se om den ligger i Tilføj / Fjern programmer i kontrolpanelet.
Hvis den gør det, så fjern den.
Vend så tilbage hertil
Avatar billede davidskp Nybegynder
02. januar 2009 - 21:58 #4
Mener du opdateringen eller SP3?

Kan ikke finde opdateringen men SP3 ligger i Tilføj/Fjern programmer
Avatar billede hcma Novice
02. januar 2009 - 22:28 #5
det er opdateringen jeg mener.
har du slået Vis opdateringer til ??
Hvis ja, og den ikke er der, er det bare at prøve igen og igen.
Avatar billede hcma Novice
02. januar 2009 - 22:30 #6
jeg har samlet en lang smøre her vedr. update-problemer:
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no13
Avatar billede davidskp Nybegynder
03. marts 2009 - 03:26 #7
Har prøvet det hele, stadig ingen løsning.

Jeg lukker spørgsmålet.