Avatar billede berliz Nybegynder
26. december 2008 - 17:14 Der er 2 kommentarer

PC Tools Threat Fire.- Fejlmeddelelse.

Jeg har i et par år benyttet Firewall ZoneAlarm, men den blev stadig langsommere, så det efterhånden tog 3½ min. at komme i gang. En opdatering hjalp ikke.
Nu har jeg prøvet at installere PC Tools Firewall. Den har bragt starttiden ned på godt 2 min. Men der er en lille skønhedsfejl:
Pludselig kommer der en fejlmeddelelse: "Error (Ox6b5) while sending message to application" - Jeg kan så klikke på OK og fortsætte. Men hvad betyder det egentlig?

Mvh. Berndt
Avatar billede langbein Nybegynder
30. december 2008 - 23:29 #1
Det betyr vel at programmet er feilinstallert eller i konflikt med et annet program. Det er da noe litt merkelig med den hvis den stadig vekk bruker 2 minutter på å starte .. I alle fall hvis det dreie seg om XP med 1 GB ram eller mere.
Avatar billede berliz Nybegynder
31. december 2008 - 15:30 #2
Hej langbein.
Jeg har (endnu) Windows 2000 Pro. Men i mellemtiden har jeg afinstalleret programmet Threat Fire, og installeret det igen fra en anden hjemmeside. Jeg synes det fungerer bedre nu, uden fejlmeddelelser. Og opstarten er hurtigere end med Zone Alarm.
Mvh. - Berndt