Avatar billede widesplash Nybegynder
26. december 2008 - 13:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

nfs undercover?

Hey alle på eksperten - og Glædelig jul :D

Jeg fik i gave nfs undercover af min storebror og det var jeg rigtig glad for :D Men idag, da jeg installerede det og skulle til at starte det og den kom op med en cmd med at starte spillet, gik der ca. 5-10 sek og så kom windows vista med at windows var nød til at stoppe programmet :( Tjekkede de specs om hvad minimums krav var, og mine lå langt over minimum, både med grafik, processor osv. :D har prøvet at opdatere drivere til grafikkortet, men uden held :(
Nogle som har en idë om hvad problemet skyldes ?

Vil blive meget glad hvis der er nogen som ved hvordan og hvorledes :D

Giver 200 point for denne tråd, da jeg er ret ked af det over det ikke virker :'(

/Hilsen Jesper Pedersen
Avatar billede widesplash Nybegynder
26. december 2008 - 13:31 #1
Fik det til at virke. Gjorde 2 ting:

1) Standsede prgrammet Voiplay
2) Satte :c\ til at indekssere igen

Prøv det nogen af jeg andre hvis i har problemer med nfs undercover + det er et mega fedt spil synes jeg :D GL & HF herfra :;D
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
26. december 2008 - 15:29 #2
Hmm underligt :S Jeg havde ingen problemer med at installere det eller spille det... faktisk er det gennemført hehe, fedt spil :)
Avatar billede widesplash Nybegynder
26. december 2008 - 16:50 #3
Yea det er fedt, har fundet ud af at det er Voiplay som er skyld i det. Voiplay bruges hos www.voiplayarena.dk.. DET SKAL AFINSTALLERES NU! :D
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
21. maj 2009 - 11:45 #4
Lukker spg
Avatar billede widesplash Nybegynder
25. maj 2009 - 09:26 #5
Måske en god ide....