Avatar billede marianneit Nybegynder
21. december 2008 - 15:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytning af brugere til anden drev.

Hvordan flytter man en komplet bruger mappe med delte filer og private filer fra fx. C drev til D drev?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
21. december 2008 - 18:48 #1
Det er ikke en helt let operation,men kan da lade sig gøre.Du kan se hvordan her.
http://joshmouch.wordpress.com/2007/04/07/change-user-profile-folder-location-in-vista/

Husk det vigtigt at du her funktionen vis skjulte mapper slået til..Det kan du gøre ved at åbne explorer og gå i mappe instillinger..

Hvis det er får at skabe plads du vil flytte,kan du også nøjes med at flytte nogle af de tunge undermapper på bruger som Feks Dokumenter til et andet sted.Det gør du ved at gå i undermappens egenskaber og gå under Flyt..Den metode er nok at foretrække for langt de fleste..
Avatar billede marianneit Nybegynder
21. december 2008 - 21:42 #2
Ok, jeg flytter bare lige de mapper der tager mest plads på c drev.

Tak for hjælpen du må have en god jul.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
21. december 2008 - 22:09 #3