Avatar billede robertk Nybegynder
19. december 2008 - 09:01 Der er 2 kommentarer

Simpel e-shop til salg af malerier, kender i en god løsning?

Hejsa,

Jeg ville høre, jeg er ved at sætte et lille website op, som gerne skulle gøre det muligt at sælge nogle malerier online med paypal betaling.

Mit spørgsmål går på, om der findes en simpel, simpel måde at lave en "buy now" feature, uden jeg skal ud i en større e-commerce løsning, med lagerstatus antal osv..

Jeg ved ikke om det giver mening, men ellers må i lige råbe højt :-)

Håber i kan hjælpe med et par links.

Cheers
Rob
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. december 2008 - 11:35 #1
Kig på oscommerce. :o)
Avatar billede robertk Nybegynder
21. december 2008 - 13:45 #2
Hej Jakob

Jeg kender osCommerce, Meganto osv, men der er alt for opfattende, jeg efterlyser en ultra simpel udgave, uden at det behøver være pr email, men at folk kan købe og betale via PayPal, og jeg modtager en mail med adresse, og kan jo så se på min paypal om der er gået mønt ind :-)

Der må findes et alternativ derude.. evt, en betalingsløsning, hvor man blot indsætter en stump kode og så køre det via et betalings firma.. som også understøtter paypal?? huh!
Ved ikke om jeg er for kritisk, jeg syntes bare det er overkill plus det kræver en hel masse kodning for at få det til at se enkelt ud.