Avatar billede nielsenmathias Nybegynder
16. december 2008 - 14:40 Der er 1 løsning

Java applet, visning af pdf vha acrobat read. fra linux og mac

Hejsa.

Jeg har en java-applet, der skal kunne vise et pdf dokument vha. brugerens default pdf viewer, f.eks. Acrobat Reader.

Ingen sag fra windows, vha.:

Runtime.getRuntime().exec("rundll32 url.dll,FileProtocolHandler " + fn);

Jeg har desværre ingen ide om, hvordan samme funktionalitet kan implementeres så det også virker på en vilkårlig linux distribution. Jeg gætter også på at ovenstående heller ikke giver nogen mening i MAC OS. Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak!

Mvh. Mathias
Avatar billede nielsenmathias Nybegynder
26. marts 2009 - 07:57 #1
lukket