Avatar billede funkylezzz Praktikant
15. december 2008 - 14:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Har virkelig brug for HJÆLP!

X Hej jeg har virkelig brug for hjælp.
Jeg har brugt meget meget meget lang tid på min nye hjemmeside
Jeg bruger Microsoft Expression
Jeg har kommet til at slette WWW mappen inde fra Expression og nu er den bare pist væk.
Jeg kan ikke fortryde sletningen og jeg har prøvet at gendanne computeren til et tidliger tidspunkt men det hele er bare pist væk.

Græde græde græde :-(

Jeg håber inderligt at nogen kan hjælpe mig

Flere mdr spildt arbejde
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2008 - 20:09 #1
jeg har virkelig ingen anelse om hvad du taler om med www mappen og Expression, men normalt når man sletter, lægges den slettede mappe med indhold i papirkurven, og derfra kan den gendannes. Det sker dog kun hvis det er pc'en harddisk mappen har ligget på (C-drevet).
Avatar billede funkylezzz Praktikant
03. januar 2009 - 19:15 #2
denne tråd lukkes