Avatar billede skuumm Nybegynder
15. december 2008 - 09:13 Der er 4 kommentarer

vedhæft VCard til alle beskeder

Hej Ønsker at få tilføjet mit VCard til alle mine udgående beskeder fra OUTLOOK 2003.... Det må kunne gøres så det sker automatisk, men jeg kan ikke finde fluebenet??????

Any Hints?
Avatar billede sleeper Nybegynder
15. december 2008 - 09:32 #1
Gå i

Funktioner
Indstillinger
Postformat
Signatur

Der har du mulighed for at lave en signatur, som automatisk indsætter et Visitkort
Avatar billede skuumm Nybegynder
15. december 2008 - 10:20 #2
neeejjj, næsten... Jeg ønsker ikke at signaturen skal være et visitkort. Blot at Vcard vedhæftes som en fil.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
15. december 2008 - 10:24 #3
Den indsætter faktisk også Vcard'et som en vedhæftet fil, hvis du gør som Slepper skriver...
Avatar billede sleeper Nybegynder
16. december 2008 - 14:42 #4
Har du prøvet det jeg foreslog?