Avatar billede sevelius Nybegynder
11. december 2008 - 14:39 Der er 1 kommentar

Print til PDF - kvalitet

Hej eksperter.

Jeg benytter ofte funktionen fra Adobe Acrobat 7 med at printe til PDF, både fra Office programmer men især fra Crystal Reports 2008.

Dog vil jeg for det meste gerne have det i High Quality Print og ikke standard. Er det muligt at ændre indstillingerne så man ikke skal ind og vælge dette hver gang?

På forhånd tak
Avatar billede falster Ekspert
11. december 2008 - 23:27 #1
Sådan lidt træsløjdagtigt. Jeg har dog ikke prøvet i praksis.

Gå i C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Settings-mappen.

Gem en backupkopi af filerne Standard.joboptions og High Quality Print.joboptions et andet sted.

I settingsmappen slet så Standard.joboptions og omdøb High Quality Print.joboptions til - ja nemlig - Standard.joboptions.