Avatar billede mayskov Nybegynder
10. december 2008 - 18:16 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Overføre data fra "død" PC

Hej
Jeg har en bærbar der ikke vil starte windows, den giver et kort blink med starter ikke windows - har købt en ny bærbar, men skal have fat i indholdet af den gamle harddisk - har set man kan bruge et Sandberg USB-all-in-1 Hard Disk Link - kabel til at forbinde to computere, men kan man også se disken på den gamle pc når den ikke starter windows?

Eller er der en anden metode der kan bruges til formålet?
Avatar billede swiatecki Novice
10. december 2008 - 19:10 #1
Hvis det ikke er harddisken der er stået af kan du fint tilslutte sådan en til din gamle disk og hive data af den :)
Avatar billede Jensen DK Novice
11. december 2008 - 07:22 #2
Den du har set fra sandberg er helt fin, du skal bare pille din harddisk ud af den PC som ikke duer, og så tilslutte den via USB-all-in-1 derefter kan du hente alle data ud.
Avatar billede mayskov Nybegynder
12. december 2008 - 11:46 #3
Tak det var løsningen
mayskov