Avatar billede sepher10 Nybegynder
08. december 2008 - 16:09 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke fjerne Backdoor.Tidserv!inf

Hej alle. Jeg har et kæmpe problem med at fjerne denne virus.
Backdoor.Tidserv!inf.
Nogen der kan hjælpe mig med dette?
mvh. Sepher
Avatar billede mugs Novice
08. december 2008 - 16:13 #1
Det ville nok være en fordel at oplyse hvad du har prøvet. Desuden er der en kategori der hedder sikkerhed. Der har du nok en bedre chance for hjælp:

ttp://forums.majorgeeks.com/showthread.php?p=1242649
08. december 2008 - 21:37 #3
Lidt mere info:

Win95, Win98, W2000, XP, Vista, ???
08. december 2008 - 21:38 #4
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

(Som du vist har prøvet før ???)
Avatar billede sepher10 Nybegynder
08. december 2008 - 22:39 #5
Jeg kører med XP, :-) Men jeg prøver en gang. Sender lige log filerne ind ligeefter.
Avatar billede sepher10 Nybegynder
08. december 2008 - 23:39 #6
Malwarebytes' Anti-Malware 1.30
Database version: 1413
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2008-12-08 (23-38-45).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|E:\|F:\|G:\|H:\|I:\|J:\|)
Objekter skannet: 164777
Tid tilbagelagt: 53 minute(s), 15 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)
Avatar billede sepher10 Nybegynder
08. december 2008 - 23:42 #7
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
c:\Program Files\Norton Internet Security\ISSVC.exe
c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
C:\WINDOWS\arservice.exe
C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\WINDOWS\system32\drivers\CDAC11BA.EXE
C:\WINDOWS\eHome\ehRecvr.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehSched.exe
C:\WINDOWS\system32\emaudsv.exe
C:\Program Files\Common Files\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
c:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\HPZIPM12.EXE
c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\jusched.exe
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\ARPWRMSG.EXE
C:\WINDOWS\eHome\ehmsas.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\HP\KBD\KBD.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\ISUSPM.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files\Creative Professional\E-MU USB Audio\E-MU USB Audio\EmuUsbAudioCP.exe
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\KEM.exe
C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Desktop\Computeren og alle vores filer\internetcalls.exe
C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Desktop\Sepher\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\3.1.807.1746\swg.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - c:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - c:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ftutil2] rundll32.exe ftutil2.dll,SetWriteCacheMode
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AlwaysReady Power Message APP] ARPWRMSG.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [HPHUPD08] c:\Program Files\HP\Digital Imaging\{33D6CC28-9F75-4d1b-A11D-98895B3A3729}\hphupd08.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [URLLSTCK.exe] c:\Program Files\Norton Internet Security\UrlLstCk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Reminder] "C:\Windows\Creator\Remind_XP.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM] "C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\ISUSPM.exe" -scheduler
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [E-MU USB Audio Control Panel] "C:\Program Files\Creative Professional\E-MU USB Audio\E-MU USB Audio\EmuUsbAudioCP.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU\..\Run: [RegTool] C:\Program Files\RegTool\RegTool.exe -boot
O4 - .DEFAULT User Startup: Pin.lnk = C:\hp\bin\CLOAKER.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Program Files\Logitech\SetPoint\KEM.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\npjpi150_05.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\npjpi150_05.dll
O9 - Extra button: Tilslutningshjælp - {E2D4D26B-0180-43a4-B05F-462D6D54C789} - C:\WINDOWS\PCHEALTH\HELPCTR\Vendors\CN=Hewlett-Packard,L=Cupertino,S=Ca,C=US\IEButton\support.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Tilslutningshjælp - {E2D4D26B-0180-43a4-B05F-462D6D54C789} - C:\WINDOWS\PCHEALTH\HELPCTR\Vendors\CN=Hewlett-Packard,L=Cupertino,S=Ca,C=US\IEButton\support.htm
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://webnode1.xstream.dk/radiostationer/rawflow/205/Rawflow.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5) - http://upload.facebook.com/controls/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262E} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/3.0.0.0/srl_bin/sysreqlab3.cab
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://gfx1.hotmail.com/mail/w2/resources/MSNPUpld.cab
O16 - DPF: {74DBCB52-F298-4110-951D-AD2FF67BC8AB} (NVIDIA Smart Scan) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/nforce/NvidiaSmartScan.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: C-DillaCdaC11BA - Macrovision - C:\WINDOWS\system32\drivers\CDAC11BA.EXE
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: E-MU Audio Service (emaudsv) - E-MU Systems - C:\WINDOWS\system32\emaudsv.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: ISSvc (ISSVC) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Norton Internet Security\ISSVC.exe
O23 - Service: IviRegMgr - InterVideo - C:\Program Files\Common Files\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect-tjeneste (navapsvc) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\HPZIPM12.EXE
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - c:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
O23 - Service: UHPZFGNNL - Sysinternals - www.sysinternals.com - C:\DOCUME~1\HP_ADM~1\LOCALS~1\Temp\UHPZFGNNL.exe

--
End of file - 12095 bytes
09. december 2008 - 06:22 #8
[Malwarebytes' Anti-Malware 1.30]
Du skal lige opdatere programmet/databasen
Database version: 1413 (din)
Database version: 1476 (nuværende)

Og en ny kørsel..
09. december 2008 - 06:24 #9
Hvor / Hvordan viser denne [Backdoor.Tidserv!inf. ] sig ?
Avatar billede sepher10 Nybegynder
09. december 2008 - 12:02 #10
Det er det som jeg ikke er helt sikker på.? Det popper op hver gang, jeg laver en virus scan, men jeg ved ikke om det er det samme, som gør at min computer stopper, når den enten når til XP's velkommen, eller så snart man når til windows. Det sker meget on & off.

Malwarebytes' Anti-Malware 1.31
Database version: 1477
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2008-12-09 (12-01-26).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|E:\|F:\|G:\|H:\|I:\|J:\|)
Objekter skannet: 166078
Tid tilbagelagt: 46 minute(s), 24 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)
09. december 2008 - 19:42 #11
Hmmm...

-- Hent denne fil, og pak den ud til en mappe på skrivebordet:
http://downloads.andymanchesta.com/RemovalTools/SDFix.exe
Dobbeltklik på filen, og lad den pakke sig ud til en mappe i roden af din harddisk (typisk: c:\SDfix)

-- Gå så ind i mappen SDFix, som du fik oprettet tidligere. Dobbeltklik på filen RunThis.bat, for at starte værktøjet. Tryk "y" for at bekræfte, at du kører værktøjet på egen risiko. Så vil værktøjet gå i gang med at fjerne trojanservicen, og lave et par reparationer af registreringsdatabasen. På et tidspunkt vil det bede dig om at trykke en taste for at genstarte computeren. Det skal du gøre, hvorefter computeren vil genstarte efter 15 sekunder.

Genstarten vil tage lidt længere end sædvanligt, idet værktøjet skal have tid til at udføre sit arbejde. Når skrivebordet dukker op, vil værktøjet skrive "Finished". Tryk herefter en taste for at indlæse dine skrivebordsikoner igen.

Åben så SDFix-mappen, find filen Report.txt, og kopier indholdet af denne fil herind, sammen med en ny log fra Hijackthis ...
Avatar billede sepher10 Nybegynder
10. december 2008 - 15:17 #12
SDFix: Version 1.240
Run by HP_Administrator on 10-12-2008 at 15:03

Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]
Running From: C:\SDFix

Checking Services :

Restoring Default Security Values
Restoring Default Hosts File

Rebooting

Checking Files :

Trojan Files Found:

C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Local Settings\Temp\aaxF1.tmp.exe - Deleted
Avatar billede sepher10 Nybegynder
10. december 2008 - 15:20 #13
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
c:\Program Files\Norton Internet Security\ISSVC.exe
c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
C:\WINDOWS\arservice.exe
C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\WINDOWS\system32\drivers\CDAC11BA.EXE
C:\WINDOWS\eHome\ehRecvr.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehSched.exe
C:\WINDOWS\system32\emaudsv.exe
C:\Program Files\Common Files\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
c:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\HPZIPM12.EXE
c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\jusched.exe
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\eHome\ehmsas.exe
C:\WINDOWS\ARPWRMSG.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\HP\KBD\KBD.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\ISUSPM.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files\Creative Professional\E-MU USB Audio\E-MU USB Audio\EmuUsbAudioCP.exe
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\KEM.exe
c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymSCUI.exe
C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe
C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Desktop\Sepher\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\3.1.807.1746\swg.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - c:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - c:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ftutil2] rundll32.exe ftutil2.dll,SetWriteCacheMode
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AlwaysReady Power Message APP] ARPWRMSG.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [HPHUPD08] c:\Program Files\HP\Digital Imaging\{33D6CC28-9F75-4d1b-A11D-98895B3A3729}\hphupd08.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [URLLSTCK.exe] c:\Program Files\Norton Internet Security\UrlLstCk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Reminder] "C:\Windows\Creator\Remind_XP.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM] "C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\ISUSPM.exe" -scheduler
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [E-MU USB Audio Control Panel] "C:\Program Files\Creative Professional\E-MU USB Audio\E-MU USB Audio\EmuUsbAudioCP.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU\..\Run: [RegTool] C:\Program Files\RegTool\RegTool.exe -boot
O4 - .DEFAULT User Startup: Pin.lnk = C:\hp\bin\CLOAKER.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Program Files\Logitech\SetPoint\KEM.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\npjpi150_05.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\npjpi150_05.dll
O9 - Extra button: Tilslutningshjælp - {E2D4D26B-0180-43a4-B05F-462D6D54C789} - C:\WINDOWS\PCHEALTH\HELPCTR\Vendors\CN=Hewlett-Packard,L=Cupertino,S=Ca,C=US\IEButton\support.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Tilslutningshjælp - {E2D4D26B-0180-43a4-B05F-462D6D54C789} - C:\WINDOWS\PCHEALTH\HELPCTR\Vendors\CN=Hewlett-Packard,L=Cupertino,S=Ca,C=US\IEButton\support.htm
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://webnode1.xstream.dk/radiostationer/rawflow/205/Rawflow.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5) - http://upload.facebook.com/controls/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262E} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/3.0.0.0/srl_bin/sysreqlab3.cab
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://gfx1.hotmail.com/mail/w2/resources/MSNPUpld.cab
O16 - DPF: {74DBCB52-F298-4110-951D-AD2FF67BC8AB} (NVIDIA Smart Scan) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/nforce/NvidiaSmartScan.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: C-DillaCdaC11BA - Macrovision - C:\WINDOWS\system32\drivers\CDAC11BA.EXE
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: E-MU Audio Service (emaudsv) - E-MU Systems - C:\WINDOWS\system32\emaudsv.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: ISSvc (ISSVC) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Norton Internet Security\ISSVC.exe
O23 - Service: IviRegMgr - InterVideo - C:\Program Files\Common Files\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect-tjeneste (navapsvc) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\HPZIPM12.EXE
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - c:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
O23 - Service: UHPZFGNNL - Unknown owner - C:\DOCUME~1\HP_ADM~1\LOCALS~1\Temp\UHPZFGNNL.exe (file missing)

--
End of file - 12189 bytes
10. december 2008 - 17:31 #14
Hmmm... hvordan er status så nu ?
Avatar billede sepher10 Nybegynder
10. december 2008 - 19:31 #15
Efter det med SDfix, der må jeg indrømme at computeren, virker mere stille end før. Hvilket er rigtig godt, så mange tak for hjælpen. Det har været super. Men det der undrer mig, er stadig om backdoor-filen er fjernet fra systemet.
10. december 2008 - 21:05 #16
Sidste oprydning ->

Klik på Start->Kør skriv Services.msc og klik OK.
Find Tjenesten (Hvis den er der)
* Service: UHPZFGNNL - Unknown owner
*
stop den hvis den kører, højreklik på den og vælg Starttype Deaktiveret.

------------------------------------------------------------------------

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O23 - Service: UHPZFGNNL - Unknown owner - C:\DOCUME~1\HP_ADM~1\LOCALS~1\Temp\UHPZFGNNL.exe (file missing)

Genstart normalt...

------------------------------------------------------------------------

Hvordan kører PC'en så nu ?
Avatar billede cckring Praktikant
27. december 2009 - 11:59 #17
Jeg har også problemer med Backdoor.Tidserv!inf

Jeg har derfor også kørt SDFix, men det ser ikke ud til at den fandt noget:

SDFix: Version 1.240
Run by Administrator on 27-12-2009 at 10:41

Microsoft Windows XP [version 5.1.2600]
Running From: C:\SDFix

Checking Services :

Restoring Default Security Values
Restoring Default Hosts File

Rebooting

Checking Files :

No Trojan Files Found

Removing Temp Files

ADS Check :

                                Final Check :

catchme 0.3.1361.2 W2K/XP/Vista - rootkit/stealth malware detector by Gmer, http://www.gmer.net
Rootkit scan 2009-12-27 11:22:18
Windows 5.1.2600 Service Pack 3 NTFS

scanning hidden processes ...

scanning hidden services & system hive ...

scanning hidden registry entries ...

scanning hidden files ...

scan completed successfully
hidden processes: 0
hidden services: 0
hidden files: 0

Remaining Services :

Authorized Application Key Export:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\authorizedapplications\list]
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"="%windir%\\system32\\sessmgr.exe:*:enabled:@xpsp2res.dll,-22019"
"F:\\Programmer\\Linksys\\KiSS PC-Link\\KiSS_PC-Link.exe"="F:\\Programmer\\Linksys\\KiSS PC-Link\\KiSS_PC-Link.exe:*:Enabled:KiSS_PC-Link"
"F:\\Programmer\\FileZilla\\FileZilla.exe"="F:\\Programmer\\FileZilla\\FileZilla.exe:*:Enabled:FileZilla"
"C:\\Programmer\\Pinnacle\\Studio 10\\programs\\Studio.exe"="C:\\Programmer\\Pinnacle\\Studio 10\\programs\\Studio.exe:*:Enabled:Studio program file"
"%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe"="%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe:*:Enabled:@xpsp3res.dll,-20000"
"C:\\WINDOWS\\explorer.exe"="C:\\WINDOWS\\explorer.exe:*:Enabled:Windows Stifinder"
"F:\\Programmer\\Mozilla Firefox\\firefox.exe"="F:\\Programmer\\Mozilla Firefox\\firefox.exe:*:Enabled:Firefox"
"F:\\Programmer\\VideoLAN\\VLC\\vlc.exe"="F:\\Programmer\\VideoLAN\\VLC\\vlc.exe:*:Enabled:VLC media player"
"C:\\WINDOWS\\system32\\javaw.exe"="C:\\WINDOWS\\system32\\javaw.exe:*:Enabled:Java(TM) Platform SE binary"
"C:\\Programmer\\Pinnacle\\Studio 11\\programs\\RM.exe"="C:\\Programmer\\Pinnacle\\Studio 11\\programs\\RM.exe:*:Enabled:Render Manager"
"C:\\Programmer\\Pinnacle\\Studio 11\\programs\\Studio.exe"="C:\\Programmer\\Pinnacle\\Studio 11\\programs\\Studio.exe:*:Enabled:Studio"
"C:\\Programmer\\Pinnacle\\Studio 11\\programs\\PMSRegisterFile.exe"="C:\\Programmer\\Pinnacle\\Studio 11\\programs\\PMSRegisterFile.exe:*:Enabled:PMSRegisterFile"
"C:\\Programmer\\Pinnacle\\Studio 11\\programs\\umi.exe"="C:\\Programmer\\Pinnacle\\Studio 11\\programs\\umi.exe:*:Enabled:umi"
"C:\\Programmer\\uTorrent\\uTorrent.exe"="C:\\Programmer\\uTorrent\\uTorrent.exe:*:Enabled:æTorrent"
"C:\\Programmer\\Synology Assistant\\DSAssistant.exe"="C:\\Programmer\\Synology Assistant\\DSAssistant.exe:*:Enabled:DSAssistant"
"D:\\Windows\\DSAssistant\\Application\\DSAssistant.exe"="D:\\Windows\\DSAssistant\\Application\\DSAssistant.exe:*:Enabled:Synology Assistant"
"C:\\Programmer\\Logitech\\Desktop Messenger\\8876480\\Program\\LogitechDesktopMessenger.exe"="C:\\Programmer\\Logitech\\Desktop Messenger\\8876480\\Program\\LogitechDesktopMessenger.exe:*:Enabled:Logitech Desktop Messenger"
"C:\\Programmer\\Logitech\\Logitech Harmony Remote Software 7\\HarmonyRemote.exe"="C:\\Programmer\\Logitech\\Logitech Harmony Remote Software 7\\HarmonyRemote.exe:*:Enabled:Logitech Harmony Remote Software 7"
"C:\\Programmer\\TeamViewer3\\TeamViewer.exe"="C:\\Programmer\\TeamViewer3\\TeamViewer.exe:*:Enabled:TeamViewer fjernstyringsprogram"
"C:\\Documents and Settings\\Carsten\\temp\\TeamViewer\\Version4\\TeamViewer.exe"="C:\\Documents and Settings\\Carsten\\temp\\TeamViewer\\Version4\\TeamViewer.exe:*:Enabled:TeamViewer fjernstyringsprogram"
"C:\\Programmer\\Bonjour\\mDNSResponder.exe"="C:\\Programmer\\Bonjour\\mDNSResponder.exe:*:Enabled:Bonjour"
"C:\\Programmer\\Skype\\Phone\\Skype.exe"="C:\\Programmer\\Skype\\Phone\\Skype.exe:*:Enabled:Skype"
"F:\\Programmer\\AirPort\\APAgent.exe"="F:\\Programmer\\AirPort\\APAgent.exe:*:Enabled:AirPort"
"C:\\Programmer\\Messenger\\msmsgs.exe"="C:\\Programmer\\Messenger\\msmsgs.exe:*:Enabled:Windows Messenger"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\domainprofile\authorizedapplications\list]
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"="%windir%\\system32\\sessmgr.exe:*:enabled:@xpsp2res.dll,-22019"
"%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe"="%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe:*:Enabled:@xpsp3res.dll,-20000"
"C:\\Programmer\\Logitech\\Desktop Messenger\\8876480\\Program\\LogitechDesktopMessenger.exe"="C:\\Programmer\\Logitech\\Desktop Messenger\\8876480\\Program\\LogitechDesktopMessenger.exe:*:Enabled:Logitech Desktop Messenger"
"C:\\Programmer\\Logitech\\Logitech Harmony Remote Software 7\\HarmonyRemote.exe"="C:\\Programmer\\Logitech\\Logitech Harmony Remote Software 7\\HarmonyRemote.exe:*:Enabled:Logitech Harmony Remote Software 7"

Remaining Files :

Files with Hidden Attributes :

Wed  3 May 2006      163,328 ..SHR --- "C:\WINDOWS\system32\flvDX.dll"
Wed 21 Feb 2007        31,232 ..SHR --- "C:\WINDOWS\system32\msfDX.dll"
Sun 16 Mar 2008      216,064 ..SHR --- "C:\WINDOWS\system32\nbDX.dll"
Sat 21 Mar 2009        4,348 ..SH. --- "C:\Documents and Settings\All Users\DRM\DRMv1.bak"
Tue  7 Feb 2006      299,008 A..H. --- "C:\Programmer\Canon\CanoScan Toolbox Ver5.0\Maint.exe"
Mon 28 Feb 2005        61,440 A..H. --- "C:\Programmer\Canon\CanoScan Toolbox Ver5.0\uinstrsc.dll"
Sun 26 Jun 2005      616,448 ..SHR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\cygwin1.dll"
Tue 21 Jun 2005        45,568 ..SHR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\cygz.dll"
Sat 15 Aug 2009        90,624 ..SHR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\Setup.exe"
Sun 19 Oct 2008        15,935 A.SHR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\_Setup.dll"
Wed 23 Sep 2009      714,528 ...H. --- "C:\Documents and Settings\Anni\Lokale indstillinger\Temp\BIT5.tmp"
Tue  4 Jun 2002        84,992 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\14_43260.dll"
Tue  4 Jun 2002        44,032 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\28_83260.dll"
Tue 10 Dec 2002        73,766 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\atrc3260.dll"
Tue 10 Dec 2002        65,575 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\cook3260.dll"
Sun  9 Jun 2002        36,864 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\ddnt3260.dll"
Tue  4 Jun 2002        20,480 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\dnet3260.dll"
Tue 10 Dec 2002      102,437 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\drv13260.dll"
Tue 10 Dec 2002      176,165 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\drv23260.dll"
Tue 10 Dec 2002      208,935 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\drv33260.dll"
Tue 10 Dec 2002      217,127 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\drv43260.dll"
Sun  9 Jun 2002        40,448 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\dspr3260.dll"
Sat  3 Nov 2001      225,280 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\ivvideo.dll"
Tue 10 Apr 2001      225,280 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\qtmlClient.dll"
Fri 20 Feb 2004      232,960 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\raac.dll"
Sun  9 Jun 2002      525,824 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\rnco3260.dll"
Tue 10 Dec 2002      245,805 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\rnlt3260.dll"
Tue 10 Dec 2002        45,093 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\rv103260.dll"
Tue 10 Dec 2002        98,341 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\rv203260.dll"
Tue 10 Dec 2002        94,247 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\rv303260.dll"
Tue 10 Dec 2002        90,151 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\rv403260.dll"
Tue 10 Dec 2002      102,439 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\sipr3260.dll"
Sun  9 Jun 2002        49,152 ...HR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\mencoder\tokr3260.dll"
Thu 20 Mar 2008        5,632 ..SHR --- "C:\Programmer\eRightSoft\SUPER\spk\1stRun.exe"
Mon 21 Dec 2009    3,062,784 ...H. --- "C:\Documents and Settings\Carsten\Application Data\Microsoft\Word\~WRL0846.tmp"
Mon 21 Dec 2009    3,650,048 ...H. --- "C:\Documents and Settings\Carsten\Application Data\Microsoft\Word\~WRL1813.tmp"
Mon 21 Dec 2009        27,648 ...H. --- "C:\Documents and Settings\Carsten\Application Data\Microsoft\Word\~WRL1829.tmp"
Mon 21 Dec 2009        27,648 ...H. --- "C:\Documents and Settings\Carsten\Application Data\Microsoft\Word\~WRL1998.tmp"
Tue 23 Dec 2008        29,184 ...H. --- "C:\Documents and Settings\Carsten\Application Data\Microsoft\Word\~WRL2188.tmp"

Finished!

Her er resultatet af HijackThis:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\WINDOWS\ATKKBService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec Client Firewall\ISSVC.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
F:\Programmer\LogMeIn\x86\RaMaint.exe
F:\Programmer\LogMeIn\x86\LogMeIn.exe
F:\Programmer\LogMeIn\x86\LMIGuardian.exe
C:\Programmer\Pinnacle\MediaServer\Microsoft SQL Server\MSSQL$PINNACLESYS\Binn\sqlservr.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec Client Firewall\SymSPort.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.exe
C:\WINDOWS\system32\notepad.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~2\VPTray.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
F:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
F:\Programmer\printKey\Printkey.exe
C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\DoScan.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jucheck.exe
F:\Backed Up\Persistent\My Download Files\FireFoxDownloads\HiJackThis(2).exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
F2 - REG:system.ini: Shell=Explorer.exe rundll32.exe ylse.wyo jjahqmx
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~2\VPTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Printkey.lnk = F:\Programmer\printKey\Printkey.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Bonjour - {7F9DB11C-E358-4ca6-A83D-ACC663939424} - C:\Programmer\Bonjour\ExplorerPlugin.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1199221266462
O16 - DPF: {A18962F6-E6ED-40B1-97C9-1FB36F38BFA8} (Aurigma Image Uploader 3.5 Control) - http://print2peoplephoto.com/photo/library/ImageUploader3.cab
O16 - DPF: {FD0B6769-6490-4A91-AA0A-B5AE0DC75AC9} (Performance Viewer Activex Control) - https://secure.logmein.com/activex/ractrl.cab?lmi=100
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{AF1D02F2-2DD9-4C95-BE32-E75C4802CD95}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O18 - Protocol: bwfile-8876480 - {9462A756-7B47-47BC-8C80-C34B9B80B32B} - C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\GAPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: ATK Keyboard Service (ATKKeyboardService) - ASUSTeK COMPUTER INC. - C:\WINDOWS\ATKKBService.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus Definition Watcher (DefWatch) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: IS Service (ISSVC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec Client Firewall\ISSVC.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: LogMeIn Maintenance Service (LMIMaint) - LogMeIn, Inc. - F:\Programmer\LogMeIn\x86\RaMaint.exe
O23 - Service: LogMeIn - LogMeIn, Inc. - F:\Programmer\LogMeIn\x86\LogMeIn.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SAVRoam (SavRoam) - symantec - C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\SavRoam.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
O23 - Service: Symantec SecurePort (SymSecurePort) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec Client Firewall\SymSPort.exe

--
End of file - 8375 bytes

Hov - skal jeg oprettet et nyt spørgsmål for at jeg kan give points?
27. december 2009 - 12:21 #18
<cckring>: Du SKAL selv oprette din 'egen' tråd med dit spørgsmål !!!

---
27. december 2009 - 12:22 #19
<sepher10>: Hvordan er status så nu ?
Avatar billede cckring Praktikant
27. december 2009 - 12:40 #20