Avatar billede sph1nx Nybegynder
06. december 2008 - 17:24 Der er 2 kommentarer

WCF og windows service

Jeg sidder og leger lidt med at hoste WCF i en windows service, men kan ikke få servicen til at starte, hvis jeg kigger i event loggen så står der følgende

Service cannot be started. System.InvalidOperationException: Service 'DevComm.Service1' has zero application (non-infrastructure) endpoints. This might be because no configuration file was found for your application, or because no service element matching the service name could be found in the configuration file, or because no endpoints were defined in the service element.

Jeg har lagt min kode ud på www.slukke.dk/DevService.rar
Avatar billede sph1nx Nybegynder
06. december 2008 - 17:25 #1
Avatar billede bvli Praktikant
06. december 2008 - 19:50 #2
Den kan givetvis ikke læse dens konfigurationsfil.

Som regel starter windows services op med current directory som %systemroot%\System32 og kan dermed ikke læse sin konfigurationsfil. Prøv at skifte current dir til samme sted som executing assembly.

/B