Avatar billede dennism Nybegynder
04. december 2008 - 00:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

C#: inddel klasser i mapper?

Hvis jeg f.eks. har et interface der hedder "Car" og nogle klasser som benytter dette interface, f.eks. "Toyoto" og "VW" - er der så tradition for i C#/.NET at man inddeler disse i en mappe, f.eks. med navnet "Car"?
Avatar billede arne_v Ekspert
04. december 2008 - 01:06 #1
Nej.

Jeg vil sige allerhøjest forskellig fil og/eller namespace.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. december 2008 - 01:22 #2
Hvis du vil transformere fra Java til C# systematisk så lav:

overpak/underpak1/Klasse1.java med overpak.underpak1.Klasse1
overpak/underpak1/Klasse2.java med overpak.underpak1.Klasse2
overpak/underpak2/Klasse3.java med overpak.underpak2.Klasse3
overpak/underpak2/Klasse4.java med overpak.underpak2.Klasse4

i projekt overpak som:

underpak1.cs med overpak.underpak1.Klasse1 og overpak.underpak1.Klasse2
underpak2.cs med overpak.underpak2.Klasse3 og overpak.underpak2.Klasse4

i projekt overpak.
Avatar billede dennism Nybegynder
08. december 2008 - 23:08 #3
Smider du et svar?
Avatar billede arne_v Ekspert
08. december 2008 - 23:19 #4
svar