Avatar billede nikmanto Nybegynder
03. december 2008 - 20:10 Der er 4 kommentarer

Musik hjemmeside

Hej jeg er ny her så jeg ved ikke om jeg har posted det her rigtig. Jeg er musik producer der producere alt i den hårde og bløde genre. Jeg kunne godt tænke mig en hjemmeside. Det er lige meget hvordan den ser ud. men der må meget gerne være noget Tribal art på. mange tak :)
Avatar billede ennovation Nybegynder
03. december 2008 - 22:04 #1
Du må meget gerne skrive en mail til mig omkring dine ideer så kan jeg kigge på det og sende et tilbud tilbage!

kw (a) ennovation . dk

mvh
Kasper
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
04. december 2008 - 01:55 #2
Hej Nikmanto,
Vi vil hjælpe med udvikling af din hjemmeside.

Skriv til undertegnede, så vil jeg sende dig et helt uforpligtende udkast/design og prisoverslag

Med venlig hilsen
Kim H.
tkhau@mwc.vn
www.mwc.com.vn
Avatar billede computerlab Nybegynder
08. december 2008 - 00:21 #3
Mit speciale er netop tribal art.

Jeg er freelance leverandør til mindre virksomheder samt private, til fair priser.

Produkter og services: CMS- og hjemmesideløsninger, IT support, grafisk design, foto og billedbehandling.

Se mere på: www.ComputerLab.dk

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design
Avatar billede cybermike Nybegynder
15. december 2008 - 13:30 #4
Jeg leger selv en del med at producere og måske vi kunne finde ud af at hjælpe hinanden? Jeg har arbejdet professionelt med webprogrammering i snart 10 år :)

Drop en mail på mmc@mc-solutions.dk