Avatar billede mayskov Nybegynder
03. december 2008 - 14:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjerne startside i IE7

Hej
Siden http://dk.msn.com lader sig ikke fjerne som startside efter installation/opgradering af IE7 fra IE6. Der er formentlig under installationen (fejlagtig)sat et tjektegn med msn som startside - men det var så en fejl. Dialogboksen i Indstillinger er nedtonet og giver ikke mulighed for at vælge anden side.

Skal IE7 af installeres eller er der en nemmere måde?
Avatar billede sleeper Nybegynder
03. december 2008 - 14:26 #1
hvad har du af antivirus / Firewall?
er din pc medlem af et domain?
Avatar billede realbeekay Nybegynder
03. december 2008 - 14:45 #2
Hvis du har mod på at redigere i registreringsdatabasen så kig efter følgende:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel "HomePage" , Data: 1

Hvis du har ovenstående nøgle i din reg.base så slet værdien "Homepage".
Avatar billede mayskov Nybegynder
03. december 2008 - 15:24 #3
Hej realbeekay
Det var bare løsningen - tak for hjælpen
mayskov

lægger du et svar - så du kan få pointene
Avatar billede realbeekay Nybegynder
04. december 2008 - 08:26 #4
OK...men tag lige og scan dit system for virus med f.eks. Superantispyware.
Det burde ikke være opgraderingen fra IE6 til IE7 der har lagt den blokering, til gengæld er det et typisk tegn på en hijacker af en eller anden art.