Avatar billede mortentholstrup Nybegynder
02. december 2008 - 17:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køb af højtalere til stationær

Jeg skal købe nye højtalere til min stationære pc, men jeg ved ikke, hvilke jeg skal købe. Mine krav er ikke de vilde. Jeg skal bruge dem til at høre musik på, sådan set ikke andet. Men jeg vil maks. give 300,- for dem.

Er der nogle, der kan rådgive mig lidt, så jeg får mest ud af pengene?
Avatar billede karstenk Nybegynder
02. december 2008 - 17:50 #1
Hold dig fra Labtec, Medion o.lign. :P Værre paplyd kan ikke beskrives eller opdrives.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=382456&searchArea=&Soegeord=

Det bliver dog desværre til 350 kr med fragt. Men Empire skulle lave ganske fortrinlige højttalere. :)
Avatar billede karstenk Nybegynder
02. december 2008 - 17:51 #2
Ellers dette: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=383551&searchArea=&Soegeord=

Har aldrig oplevet dem, men Creatives kram plejer at være ganske udemærket. Man kan jo heller ikke forvente Hi-fi for 300 dask. :)
Avatar billede mortentholstrup Nybegynder
04. oktober 2010 - 15:01 #3
alletiders. tak.
Avatar billede mortentholstrup Nybegynder
04. oktober 2010 - 15:12 #4
karsten, du må lige skrive et svar, hvis du vil have point.
Avatar billede karstenk Nybegynder
04. oktober 2010 - 17:41 #5
Hold da op, det er da ved at være en gammel tråd.

Fik du købt nogle Empire højttalere?
Avatar billede mortentholstrup Nybegynder
06. oktober 2010 - 17:36 #6
Meget gammel. Beklager meget den manglende respons. Nej, jeg kom slet ikke ud og investere i et par højtalere. Det gled ligesom ud i sandet desværre. Er på udkig efter et par alm. gulvhøjtalere nu. Men tak for tippet.
:)