Avatar billede siranee Nybegynder
01. december 2008 - 13:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nyt online Asiatisk Supermarked

Hejsa.

Jeg har nu fået min nye webshop færdig (næsten) og ville meget gerne have jeres vurdering af den.

Den kom online igår og mangler at få lagt lidt vare ind (er igang :-)

Jeg glæder mig til at få lidt respons på den og rettet det sidste til så jegkan komme igang med at reklamere for den :-)
Avatar billede siranee Nybegynder
01. december 2008 - 13:03 #1
www.wangtong.dk

Den er nok lidt vigtig, hehe.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. december 2008 - 13:16 #2
Det må være sjovt når kunderne gør, hvad I beder dem om:  "...kom ind og spøg :-)"

Selv om det er ment som en online butik kunne I allerede på forsiden synliggøre, at I også er en fysisk butik. Det giver tillid. Minimum skrive adressen forneden, i nærheden af "Kontakt os", eller måske mere tydeligt.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2008 - 13:22 #3
Flot forside! Og godt, at I husker at fortælle, hvem I er og hvad I egentlig vil med siden, som noget af det første - det efterlyser jeg altid på nye websites.

Jeg kunne nu godt have tænkt mig nogle lidt mere tydelige billeder på varesiderne. De virker noget utydelige og uklare/'støvede'. Hvis det ikke kan/skal ændres, ville jeg foreslå i det mindste at placere et stort billede på den specifikationsside, man kommer ind på ved at klikke på varen. For billederne her er ligeså små! Som kunde ville jeg meget gerne hurtigt kunne kaste et godt blik på varen.
Så kan man godt nok klikke endnu en gang på billedet og derved få et større frem, men det er der ikke nogen indikation af, at man kan gøre, så det tænker man ikke lige over.

Og lige et spørgsmål: Når jeg klikker på fx "Sushi" i menuen til venstre, så kommer jeg ganske rigtigt ind på sushi-siden. Men i den grønne bar over varerne står der:
    "Sushi (ซูชิ) » Sushi"
som om, at jeg er nået TO sider ind og dermed ind på en anden sushi-side. Er det meningen? Jeg undrede mig bare lidt...

I stedet for, at knappen ud for en vare, som man kan klikke på for se mere information, hedder "Mere" så skulle den måske hedde "Info" eller lignende.

Men ellers en fin, fin side. Jeg synes den er overskuelig og har et glimrende design.

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2008 - 13:25 #4
Ups, jeg kopierede en linje med nogle Thailandske tegn ind herover:
    "Sushi (ซูชิ) » Sushi"
Men det vises ikke korrekt på Eksperten.

  // Steeven
Avatar billede siranee Nybegynder
01. december 2008 - 14:12 #5
Dejligt med lidt positiv kritik og da også at få afvide
at det er en flot siden. Når man selv sidder med det strrer man sig helt blind på det og kan ikke se evt. fejl og magler. hehe

Håber der kommer noget mere :-D
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2008 - 15:22 #6
Her er lidt mere...

Pas på med stavefejl og kommafejl i Jeres tekster. På forsiden og især på "Inspiration"-siden er det så ærgeligt at se flere stavefejl hist og pist, når man læser nogle af teksterne igennem, når nu det hele ellers ser så godt ud.

Og undgå meget gerne brugen af smileys fuldstændig! På "Western Union"-siden fx har I placeret en unødvendig smiley i teksten, og det giver et langt mere useriøst indtryk og virker ikke særligt professionelt.

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2008 - 15:24 #7
PS: På Jeres side med salgsbetingelser ville det være meget rart med nogle overskrifter - eller blot nogle markerede (fede) ord, som i gør andre steder...

  // Steeven
Avatar billede siranee Nybegynder
01. december 2008 - 23:41 #8
Steeven det er bare guldkorn du kommer med, 1000 tak!
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 23:54 #9
Skal vi se at få lukket spørgsmålet...