Avatar billede kop Nybegynder
01. december 2008 - 00:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Slette admin konto

Hvordan sletter man en xtra konto som jeg har oprettet på et meget tidligere tidspunkt.
men nu er jeg bange for at macen bruger for mange kræfter på begge kontoer
Avatar billede 4zaken Novice
03. december 2008 - 17:13 #1
tror ikke den bruger kræfter på det :)
Men du sletter kontoer ved at gå ind i Systemindstillinger, Konti, og så slette derfra.
Avatar billede 4zaken Novice
03. december 2008 - 17:14 #2
Skal lige siges du skal logge ind på en anden konto end den du vil slette, og for at slette trykker du på det lille "-" (minus) tegn under boksen med konti.
Avatar billede kop Nybegynder
03. december 2008 - 18:32 #3
Det er noget der virker.  mille grazie
Avatar billede 4zaken Novice
03. december 2008 - 18:55 #4
Tak for point :)
Avatar billede kop Nybegynder
03. december 2008 - 19:15 #5
? er du mac bruger . har et lille tillægs ? hvis jeg må spørge
Avatar billede 4zaken Novice
03. december 2008 - 21:55 #6
fyr, jeg er mac bruger :)
Avatar billede kop Nybegynder
03. december 2008 - 22:19 #7
Jeg har en power mac g5 den gamle model .  ? blæserne køre næsten hele tiden . jeg er sikker på at det er de 2 foreste..findes der et og andet som kan regulere dem /hastighed
Avatar billede 4zaken Novice
03. december 2008 - 22:26 #8
Har aldrig haft andet end min Macbook Pro, men afhængig af OS version, kan du nok finde noget under Systemindstillinger