Avatar billede osh Nybegynder
28. november 2008 - 10:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Acer OrbiCam virker ikke

Jeg er den lykkelige ejer af en TravelMate 4230 med indbygget webcam.
Efter opgradering til Windows Vista virker mit cam ikke mere.
Jeg har hentet den nyeste driver (Logitech) men har svært ved at få det til at virke.
Er her en venlig sjæl der kan hjælpe.
Avatar billede haverslev Novice
28. november 2008 - 11:55 #1
Du skal hente driverne fra Acer`s hjemmeside.
Husk altid at starte med at installere chipset driveren først og derefter alle andre

Find derefter driveren til camera under MS Windows Vista
- Empowering Tech and Utilities
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_4230.html
Avatar billede osh Nybegynder
28. november 2008 - 12:04 #2
Er det muligt at tjekke om chipset driveren er installeret ?
Avatar billede haverslev Novice
28. november 2008 - 12:50 #3
ikke umiddelbart, men du kan blot prøve at installere den (igen)
Avatar billede osh Nybegynder
28. november 2008 - 13:37 #4
så er den nye chipset driver installeret (igen)
Hvad er næste step
Avatar billede osh Nybegynder
28. november 2008 - 13:56 #5
Jeg har hentet driveren til webcam (Acer OrbiCam (Bison) v.1.0.0.19
Det er den eneste driver jeg kan finde, men jeg kan ikke installere driveren efter udpakning af zip-fil ?
Avatar billede osh Nybegynder
28. november 2008 - 14:54 #6
Kan ikke få det til at virke ... hmmm
Avatar billede haverslev Novice
28. november 2008 - 17:52 #7
Prøv at se i manualen om der er en bestemt rækkefølge de drivere skal installeres i - jeg kan desværre ikke komme ind og se manualen via deres hjemmeside
Avatar billede osh Nybegynder
30. november 2008 - 18:06 #8
Det virker ikke. Tror jeg indleverer den til forhandleren.
Avatar billede osh Nybegynder
30. november 2008 - 18:08 #9
Tak for hjælpen selvom det ikke hjalp
Avatar billede haverslev Novice
30. november 2008 - 19:22 #10
Husk at hvis du selv fandt en løsning, så skriv den endelig som svar da andre kan have glæde af den i fremtiden