Avatar billede hedemann Nybegynder
26. november 2008 - 22:25 Der er 5 kommentarer

Diskcheck af system i drift

Kort og godt...

Har en W2K server, hvor der er diskfejl på d-drevet. Findes der en måde hvorpå det er muligt at køre CHKDSK /F uden at systemet skal lukkes ned - Da dette ikke er muligt?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
01. januar 2009 - 23:49 #1
kør den i en schedulde task om natten eller weekend
Avatar billede hedemann Nybegynder
05. januar 2009 - 10:18 #2
Problemet er som skrevet, at serveren ikke kan lukkes ned.... den skal køre 24/7
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
05. januar 2009 - 18:57 #3
det må da være træls at have en gammel 2000 server som aldrig er blevet opdateret fordi den ikke må genstarte. Jeg vil da håbe den er installeret med en slipstreamet SP1 CD, det er bare 8½ år siden den kom.
Og da det er en w2k server, er jernet sikker også gammelt, og så satse på 24/7 er godt gået.
Avatar billede hedemann Nybegynder
27. marts 2009 - 15:56 #4
Jeg lukker sagen
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
24. april 2009 - 09:15 #5
flot