Avatar billede jonatanharring Nybegynder
25. november 2008 - 22:15 Der er 2 kommentarer

Symboler i <form>

Hej, jeg har en PHP side - men en <form> (post), som er forbundet med min phpmyadmin database.
Problemet er at når jeg skriver symbolet  "  i formlen, og senere vil have vist det på min hjemmeside så udskriver den også et  \  for hvert  "  . Kan nogle forklare mig problemet? Tak!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. november 2008 - 22:23 #1
Der bliver brugt funktionen addslashes een gang for meget. En normal opsætning af PHP gør det een gang, inden data bliver tilgængelige i fx $_POST-variabler. Hvis du yderligere gør det een gang, så er det een gang for meget.
Avatar billede jonatanharring Nybegynder
26. november 2008 - 20:25 #2
??? problemet er at når jeg skriver: >Filmen "the green mile" var god< I formlen, og sender det til min mysql, og det så skal hentes ud derfra og vises på min website skriver den: >Filmen \"filmen the freem mile\" var god.