Avatar billede sevelius Nybegynder
23. november 2008 - 15:39 Der er 1 løsning

Trådløst netværk - fejl ved fornyelse af IP

Hej eksperter,

Jeg har mistet forbindelsen til mit trådløse netværk fra min bærbare. Når jeg forsøger at "reparere" forbindelsen fejler den ved fornyelse af IP-adresse.

Jeg har ingen problemer med at tilslutte med andre pc'er.

Hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak
Avatar billede sevelius Nybegynder
23. november 2008 - 15:45 #1
Efter at have haft problemet i to dage oprettede jeg dette spørgsmål, og som det altid er når man kontakter support virkede det igen to minutter herefter.

Løsning var at skifte til VPA2 i opsætningen