Avatar billede nederbasse Nybegynder
20. november 2008 - 09:56 Der er 1 kommentar

Typo3 siden kan ikke vises

Jeg har installeret PHP 5,2 på en XP IIS 5,1 server
Derefter har jeg oprettet et nyt websted og kopieret fierne fra de to Typo3 zip filer dummy-4.2.3.zip og typo3_src-4.2.3.zip over i webmappen.
Når jeg åbner webstedet kommer der en fejl op med Siden kan ikke vises 50 server error
Kører jeg en phpinfo virker php fint.
Da jeg oprettede Typo3 webstedet først kom der en meddelse om at Typo3 krævede PHP 5 eller nyererfor at virke men efter opdateringen kommer som skrevet der nye fejl

Hvad har jeg glemt?
Avatar billede olebole Juniormester
20. november 2008 - 10:00 #1
<ole>

Hmmmm ... her skal vi nok finde vinkelpinde, penduler og krystalkugler frem - men man kan (muligvis) slå fast, du (formodentlig) gør noget forkert  =)

/mvh
</bole>