Avatar billede carnudo Nybegynder
19. november 2008 - 00:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad for WebHotel bruger en .dk

Hej,
Jeg er i kontakt med nogen der har brug for en webpage, de har en allerede men han som passer på den er ikke en del af deres ansatte og det er umuligt at finde ham. Jeg har loging til deres ftp men jeg vil gerne finde password til de andre services (hvis de har) så derfor vil jeg gerne finde ud hvad for webhotel de bruger. Er det en måde at kunne se hvad for webhotel folk bruger, for eksempel hvis man bruger one.com eller andre?
Jeg kan ikke se ud fra deres ftp site, noget som helst der peger til andre steder.
Mange tak
Avatar billede w13 Novice
19. november 2008 - 00:50 #1
Prøv at slå siden op på www.dk-hostmaster.dk - så skulle du gerne kunne se noget om det.
Avatar billede leif Seniormester
19. november 2008 - 08:35 #2
Det kan måske ses ud fra www.dk-hostmaster.dk men det er ikke sikkert. Alternativt kom med deres domænenavn (ikke loginoplysninger) og vi kan forsøge et have af ting.
Avatar billede locke Nybegynder
19. november 2008 - 11:35 #3
En af de andre ting kan være at slå ipen op hos ripe.net
Avatar billede ThomasK Nybegynder
19. november 2008 - 11:44 #4
Hvad hedder adressen så kan det være vi kan være dig behjælpelig med at finde hosten!
Avatar billede w13 Novice
23. august 2009 - 18:20 #5
Fået løst problemet?
Avatar billede w13 Novice
07. maj 2010 - 10:58 #6
Kommet videre? :) Lukketid?
Avatar billede carnudo Nybegynder
14. juli 2012 - 10:23 #7
Lukker, synes w13 skulle have poengene men denne site vil ikke tillade mig at give ham det.