Avatar billede prodigy01 Nybegynder
18. november 2008 - 14:07 Der er 2 kommentarer

Freelancer til et project.

Hej!
Er kommet på en lille idé, en lille webportal hvis man kan kalde det det?.
Så vil lige hører hvor meget det ville koste og få det lavet, bare for at hører.
Så det måske kunne tænkes at lave.
Man skal kunne stemme på brugere, sende post, og sådan noget, et lille community.
Vi snakker om det, hvis der nogen der er friske.
Vil gerne høre prisen først ligger omkring.
Avatar billede kongfjong Nybegynder
18. november 2008 - 14:19 #1
Det vil nok kræve lidt mere information for at kunne give dig en præcis pris :)

Men skriv til mig på martin @ spicyweb . dk så skal vi nok finde ud af noget :)
Avatar billede minus Nybegynder
19. november 2008 - 11:30 #2
Hej,

Send en mail med den fulde beskrivelse til mig, så vil jeg sende dig min pris til dig :)

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
iam@retard.dk.