Avatar billede eskdecay Nybegynder
17. november 2008 - 10:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Wordpress posts i 3 kolonnner?

Jeg er igang med at opsætte og designe en wordpress blog til et project, men har problemer med at få posts vist i 3 kolonner, som f.eks. danskdynamit.dk har.
Tænkte det måske kunne være noget med at sætte et par div'er, men synes ikke ritig det har virket.
er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede fennec Nybegynder
17. november 2008 - 10:31 #1
Noget i denne stil måske??

<div style="width:620px;">
  <div style="width:200px;border:1px solid black;float:left;margin:2px;">sdcsd</div>
</div>
<div style="width:620px;">
  <div style="width:200px;border:1px solid black;float:left;margin:2px;">sdcsd</div>
</div>
Avatar billede eskdecay Nybegynder
17. november 2008 - 10:45 #2
jah, men jeg skal vel først have dem til at blive vist horisontalt, og det er der det kniber
Avatar billede fennec Nybegynder
17. november 2008 - 10:49 #3
Ikke helt med...

Den kode jeg har vist dig, burde give dig 3 blokke ved siden af hinanden... Var det ikke det du ville have??
Avatar billede eskdecay Nybegynder
17. november 2008 - 11:10 #4
jo, det var det, men inden i dem, ville jeg gerne have wordpress til at vise mine posts
Avatar billede eskdecay Nybegynder
17. november 2008 - 12:41 #5
Er der virkelig ingen her der har prøvet det før, eller har en ide om hvordan man kan gøre det?
Avatar billede olebole Juniormester
17. november 2008 - 12:49 #6
<ole>

Spørgsmålet har ikke rigtig noget med HTML at gøre, så hvis du lægger det i en passende kategori, vil du nok have større muligheder for hjælp. Umiddelbart vil jeg mene, det er PHP kategorien, du skal spørge  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede eskdecay Nybegynder
17. november 2008 - 12:54 #7
okay, så prøver jeg der.. :)
Avatar billede olebole Juniormester
17. november 2008 - 13:21 #8
Husk lige at lægge et svar her og accepter det - men mindre fennec forventer noget  =)
Avatar billede eskdecay Nybegynder
30. marts 2010 - 01:10 #9
svar - oprydning :)