Avatar billede echelon2001 Juniormester
16. november 2008 - 12:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mstsc uden den logger af ?

Hejsa

Når man logger ind på en pc via mstsc, kan det så ikke lade sig gøre at den pc man er inde på ikke går ud til login skærm kan man ikke slå det fra , så den der sidder ved pc kan følge med i hvad der sker på skærmen ?
Avatar billede locke Nybegynder
16. november 2008 - 12:29 #1
Avatar billede junior Nybegynder
25. november 2008 - 08:33 #2
mstsc er som locke skriver fjernskrivebord, og der er ikke mulighed for at følge med i hvad den som er inde på pc'en foretager sig.

Der er andre muligheder som f.eks. VNC / ULTRAVNC / DAMEWARE, en løsning hvor man kan følge med i hvad den anden gør.