Avatar billede louis1 Nybegynder
16. november 2008 - 11:02 Der er 1 kommentar

Samarbejdspartnere job

Hej,

Jeg har for sjov lavet en side cardriver.dk, da jeg er journalist og har adgang til en masse pressemateriale fra bilfirmaer, dækimportører og meget andet.
Selvom jeg kan lidt Dreamweaver, så er det ikke min stærke side og cardriver-siden er da også blot et udkast lavet i one.com's eget program.
Jeg mener, man skal gøre det man er god til, og jeg søger derfor samarbejdspartnere til siden. En der kan lave hjemmesider og PHP, og hvad det ellers hedder. Den journalistiske del af siden skal jeg nok stå for. Derudover mener jeg, der skal laves noget, så folk kan sælge deres bil her m.m.

Du skal helst bo tæt ved Kolding.

redaktion@cardriver.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
16. november 2008 - 15:39 #1
Hej!

Jeg kan måske hjælpe dig med at komme videre med siden.

Jeg er freelance leverandør til private og mindre virksomheder, til fair priser.

Produkter og services: CMS- og hjemmesideløsninger, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling.

Se mere på: www.ComputerLab.dk

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design