Avatar billede enhydralutris Nybegynder
15. november 2008 - 09:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Batch kommandoer i VB app.

Hej eksperter :-)

Jeg har lavet et meget fint batch fil, men da jeg gerne vil give det til andre personer syntes jeg ikke at man kan tillade sig et så gammeldags design til et program der IKKE er gammeldags :-)

Jeg har hørt noget om at man i VB kan køre CMD kommandoer.

Er der nogle der ved om det er og hvordan man gør det?
Avatar billede terry Ekspert
15. november 2008 - 12:55 #1
Avatar billede enhydralutris Nybegynder
15. november 2008 - 13:17 #2
tjaaa... det er ikke kommandoer som så der skal udføres, men et program scriptet i batch format.

"Programmet" kræver at brugeren er lidt aktiv selv, men da det er et elendigt design i forhold til hvad programmet skal. Derfor ville jeg høre om det var muligt at køre et program scriptet i en batch fil i et vindues format.

Jeg håber det er forståeligt :/
Avatar billede terry Ekspert
19. november 2008 - 18:09 #3
What is the purpose of using VB to start a batch file?
Avatar billede enhydralutris Nybegynder
19. november 2008 - 20:02 #4
Never mind, tror ikke at jeg har brug for det alligevel ;-) (Du får point fordi du kiggede på sagen ;) )
Avatar billede terry Ekspert
19. november 2008 - 20:16 #5
thanks, sorry I couldnt be of more help