Avatar billede damm_ Nybegynder
13. november 2008 - 20:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kliklyde på samsung 226BW

Jeg har en samsung 226BW med s-panel som er et år gammel nu.
Jeg har i det sidste stykke tid lagt mærke til at den laver en lille klik-lyd ca. hvert 4-5 minut når den er tændt.
Skærmen fejler ellers ingenting.
Kan der eventuelt være tale om at det er plastik-kabinettet der bliver varmt og laver en lyd en gang imellem?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
14. november 2008 - 17:07 #1
Ja det kan de sagtens finde på,bare sørg for at det har lidt luft bagi.Så det kommer af med varmen.Men lyden er ikke noget du nødvendigvis skal være nervøs for.Når plastikket bliver varmt kan det trække sig sammen,og det kan give nogle "pop" lyde.Sørg også for at støve af ved køle rillerne bagi..
Avatar billede damm_ Nybegynder
16. november 2008 - 17:22 #2
Skærmen står fuldstændig frit midt på et bord og bliver jævnligt rengjort bagpå.
Men hvis det er som du siger at plastik-kabinettet reagerer på varmen så må der da være et eller andet galt når frekvensen af fænomenet er de føromtalte 4-5 minutter.
Avatar billede damm_ Nybegynder
27. november 2008 - 16:45 #3
Ifølge samsung support er de lyde jeg beskriver IKKE normalt.
Jeg skal prøve et andet strømkabel og hvis det ikke hjælper skal jeg fejlmelde den på infocare.dk.