Avatar billede fredsgaard Nybegynder
13. november 2008 - 19:15 Der er 11 kommentarer

Hjælp til at finde noderne til en bestemt sang

Hey.

Jeg har googlet i et stykke tid for at finde noderne (Ikke akkorderne) til sangen: Youve Lost That Loving Feeling
Desværre uden held.

Nogen der kan hjælpe mig her :o)
Avatar billede madseksperten Nybegynder
13. november 2008 - 19:26 #1
hvem er det med??:-)
Avatar billede fredsgaard Nybegynder
13. november 2008 - 19:27 #2
The Righteous Brothers
Avatar billede madseksperten Nybegynder
13. november 2008 - 19:31 #3
klaver, guitar?
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2008 - 19:32 #4
Den er skrevet af The Righteous Brothers, ikke?

For det meste er det umådeligt svært at finde noder på nettet. De udgives normalt ikke til almindelig offentlig brug og kopiering.

Men hvis du ikke allerede har kigget der, så har biblioteker generelt store sang-/nodesamlinger. For det meste er noder til forskellige populære numre udgivet i bøger, hvor de er samlet efter kunstner. Så gå ned på biblioteket og spørg efter "The Righteous Brothers" eller, hvis du har god tid, gå rundt og led bøger med blandede numre igennem.

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2008 - 22:38 #6
Haverslev > Det, du har fundet, er vist netop akkorder og ikke noder :(

  // Steeven
Avatar billede djdenta Nybegynder
14. november 2008 - 00:32 #7
http://www.musicnotes.com/download/scorch/default.asp?ppn=sc0002663

tjek den side ud, der skulle vidst være noget.
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 23:19 #8
Hvad så? Skal vi få lukket spørgsmålet...
Avatar billede haverslev Novice
05. juli 2010 - 10:27 #9
:-)
Avatar billede fredsgaard Nybegynder
19. juli 2011 - 22:53 #10
sry, ja selvf. skal det lukkes haverslev smid et svar, jeg kunne bruge det du kom med :o)
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juli 2011 - 22:59 #11
haverslev har smidt et svar.  :-)  #9