Avatar billede erikbop Nybegynder
13. november 2008 - 15:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indscanning af dokument og efterfølgende udfyldning af det

Jeg modtager nogle skemaer, der skal udfyldes, og det gør jeg i hånden. Jeg vil gerne scanne skemaerne ind og så kunne udfylde dem på computeren (ikke OCR - jeg skal ikke redigere i skemaets tekst).  Hvilket program er smart til dette? Jeg har prøvet Omnipage som jeg har brugt til scanning af papirdokumenter til pdf-filer, men det ser umiddelbart ikke ud til at være det rigtige.
Avatar billede falster Ekspert
13. november 2008 - 21:39 #1
Med Adobe Acrobat kan du en masse. F.eks. lave udfyldningsbokse, der hvor du vil skrive i det skannede. Eller blot skrive direkte på det skannede. Og en del mere.

Men vi taler altså også mere end kr. 2.000 og op, så vidt jeg husker.

Du kan eventuelt søge efter shareware. Googel på f.eks. "edit pdf".
Avatar billede erikbop Nybegynder
18. august 2010 - 13:18 #2
Hej Falster, skriv et svar.
Avatar billede falster Ekspert
18. august 2010 - 23:03 #3
Gerne.

I dag kan du iøvrigt skrive på og gemme gratis med den free PDF-XChange Viewer her oppe til venstre

http://www.tracker-software.com/