Avatar billede bonez Nybegynder
12. november 2008 - 21:19 Der er 1 kommentar

Bitdefender og HP Printer Series 3300

Halløjsa!

Jeg sidder og får grå hår over et problem her. Min Bitdefender Total security blokerer så jeg kan udskrive på min netværksprinter (192.168.1.100) Det er HP Photosmart 3300 Series. Hver gang jeg slår firewall'en fra, så virker det perfekt. Men slår jeg den til, så blokerer den hele lortet! :(

Hvilke programmer / porte skal jeg tillade, for at det fungerer? Jeg har prøvet de fleste under HP\Digital Imaging\bin men uden held!

Jeg håber meget på et svar snart! Tak!! :D
Avatar billede justrace Novice
12. november 2008 - 21:37 #1
Hvordan har du installeret printeren?

Mener at du under installationen kan vælge om det er en lokal eller netværksprinter. Vælger du netværksprinter, mener jeg at du får muligheden at slå firewall funktionen fra til den.