Avatar billede maul Nybegynder
28. juni 2001 - 09:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Knapper

Hvordan får jeg en knap til at forblive nedtrykket, selvom jeg \"går ud\" af billedet? Jeg har lavet en swap image, således at der kommer et nyt billede ved mouseOver og et nyt billede ved onClick. Hvis jeg så klikker, skifter den rigtigt nok også billede, men kører jeg så musen od over billedet og ind igen, skifter den til mouseOver. Og det er IKKE meningen!!

Håber I kan hjælpe…
Avatar billede slay Nybegynder
28. juni 2001 - 10:00 #1
Jeg er lidt forvirret, men tror du ikke det er nemmere at illustrere ved hjælp af en rigtig side, altså give os et link?
Avatar billede maul Nybegynder
28. juni 2001 - 10:24 #2
Jeg har ikke mulighed for at lægge siden ud på nettet i øjeblikket, så jeg kan desværre ikke illustrere det, men jeg kan forsøge at formulere mig bedre;

Jeg har en side med 3 frames. I den venstre er linksene, og i stedet for tekst har jeg valgt at bruge billeder som links-knapper. Jeg har indsat billederne i en tabel og markeret det første billede. I Behaviors har jeg valgt on mouseOver – Swap Image og onClick – swap image. Det er dog to forskellige billeder, der skal vises i de to behaviors. Det fungerer også fint nok, men hvis jeg så klikker på billedet (i browser) skifter den også, men i det samme jeg går ud over billedet og så tilbage igen, så skifter den til mit on mouseOver billede. Det jeg gerne vil have er, at den skal forblive i det \"mode\" jeg har defineret i onClick – også selvom jeg går ind og ud af billedet!!
Jeg håber denne forklaring var lidt tydligere!
Avatar billede slay Nybegynder
28. juni 2001 - 10:27 #3
Nu, forstod jeg det endelig, men jeg kan desværre ikke give dig et svar.