Avatar billede hybens Nybegynder
11. november 2008 - 22:20 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Import af kontoudtog fra jyskenetbank

Jeg kan ikke få summa til læse den fil jeg laver via min netbank, jeg gemmer den som .prn til sidst men det virker ikke. Er der nogle kloge der har det samme problem.
Avatar billede hybens Nybegynder
12. november 2008 - 17:07 #1
Kom nu det kan da ikke passe der ikke er nogen der har en ide om hvorledes det laves
Avatar billede ottobp Novice
20. november 2008 - 09:52 #2
kender ikke lige  det der  .....prn  MEN
af een  eller  anden  grund  evner  Jyske Bank  ikke  at  lave  den eksport  som  alle andre pengeinstitutter  minus  Nordea  kan finde ud af....!!!!  har talt med deres IT chef

nåh  men  det du  skal  gøre  er  flg.
1. inde i din netbank  mærker du de transaktioner  du  vil have hjem  op - sørger for at ældste dato står øverst
2. siger  KOPIER
3. åbner Excel eller tilsvarende i OpenOffice
4. stiller dig i A1 og siger SÆT IND
5. så siger du  GEM SOM og
6. vælger nede i filtypen  at det skal gemmes  som  en CSV-formatteret
7.  (det er denne procedure alle de andre banker har automatiseret som  Drag hjem-procedure).  Mærkeligt at Jyske Bank ikke kan finde ud af det????

mvh
Otto B. Petersen - certificeret forhandler af SummaSummarum
www.ivaerksaet.dk
Avatar billede hybens Nybegynder
04. december 2008 - 16:59 #3
Har først læst dit svar nu, og jeg kan se dit svar virker tak for det. Hvordan skal jeg give dig dine point
Avatar billede ottobp Novice
04. december 2008 - 17:19 #4
jah  først skal  du  nok ændre status  fra  afvist svar til accepteret svar

eet  eller  sted  kan du  så give  point
ellers  må  der være  et  FAQ sted  hvor du  kan få svar  på  dette
Avatar billede ottobp Novice
04. december 2008 - 17:22 #5
men iøvrigt  så  prøv og tag  fat i  din bankrådgiver i Jyske Bank  og  spørg om  ikke  han  kan  rokke  lidt  ved  deres  indstilling  til  det  her

Jeg har  haft fat i afd.direktøren  for deres Netbank  -  men  han  mente ikke  de  havde  tilstrækkelig  med  ønsker fra  brugerne  til  at  han  ville  ændre  noget på  nuværende tidspkt.