Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
10. november 2008 - 22:26 Der er 2 kommentarer

USB porten driller!

Undskyld min halvlamme titel - men jeg ved virkeligt ikke hvad jeg ellers skal kalde det.

Min lillesøsters bærbare påstår kronisk at der sidder en USB enhed i en af portene som ikke er blevet genkendt. Selvom ingen af portene har noget i sig.

Det er ret irriterende da den popper og hvert andet sekund med fejlbeskeden.

Nogen der har en idé til hvad årsagen kan være, samt hvordan man kan løse eller afhjælpe dette problem?

Mvh Gustav
Avatar billede off-line Nybegynder
11. november 2008 - 00:47 #1
Der sidder vel ikke et kort i kortlæseren? Hvis der ellers er sådan en.
Avatar billede peet-49 Novice
11. november 2008 - 08:15 #2
Gå i enhedshåndtering, slet alt usb og genstart.