Avatar billede Slettet bruger
09. november 2008 - 14:14 Der er 4 kommentarer

Brugersystem med diverse specifikationer.

Hejsa derude!

Jeg leder efter en dygtig, kreativ og kompetent programmør, som ønsker at hjælpe mig med en udfordrende opgave.

Opgaven består bl.a. i følgende elementer:

- Programmering af brugersystem med ca. 3.500 brugere
- Password og brugerkontrol - samt brugerne skal kunne overvåges af "admin".
- Der skal være et slags "forløb", så de skal gennemgå nogle faser.
- Kontaktinformationer samt billede af mig øverst.
- Automatisk udsendelse af mails såsnart en bruger anmoder om forskellige ting, f.eks. glemt password, brugernavn, osv.
- Top 10 lister med flest points i den pågældende måned.
- En viden database samt videoer.

Hvorfor skal du hjælpe os?

- Fordi det her bliver stort. Systemet vil koste et begrænset beløb om måneden at have adgang til, og der vil du få procenter af dette - samt en løn efter aftale og kvalifikationer.

Skriv til os såfremt du er frisk på en udfordring eller har ideer til, hvordan vi selv kan "sætte" et system om, som minder nogenlunde om ovenstående elementer.

Med venlig hilsen

Kenneth Bjørneboe, Unique CGI I/S
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2008 - 14:14 #1
Vi glæder os meget til at høre fra dig!
Avatar billede mrbarnes Nybegynder
09. november 2008 - 18:21 #2
Hej Kenneth,

Det kunne godt være en opgave jeg ville kunne hjælpe dig, til en fornuftig pris. Du er velkommen til at kontakte mig på meik.boerner(a)solutionteam.dk, for at hører mere om mig.

Mvh.
Meik
Avatar billede mwm77 Nybegynder
17. november 2008 - 22:17 #3
Hej.

Lyder som en meget spændne opgave her, du er velkommen til lige at kontakte mig på mwm77@msn.com. Du kan læse lidt nærmere om mig på mit cv herinde.

http://www.eksperten.dk/job/cv/vis.phtml?id=1278

              Mvh..Mwm
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2009 - 04:40 #4
Det lyder da som et interessant projekt. Hvis du ikke har fundet nogen endnu er du velkommen til at kontakte mig på contact@mortenolsen.net