Avatar billede mowdy Nybegynder
08. november 2008 - 08:15 Der er 8 kommentarer

bedre grafikkort

hejsa eksperter.

jeg har købt en pc me et flg kort i
nvidia GeForce 8600GS v/d/vo pt(512 mb).

world of warcraft hakker som en sindsyg når jeg sætter shadows til i spillet, og uden dem er miljøet en smule tamt og se på, hvad for kort ville kunne give mig et perfomance boost så jeg ville kunne få shadows op på high igen, havde overvejet flg kort
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=EAH4850%2FHTDI%2F1G

men ville det være bedre end mit nuværende

hov til sidst lige lidt system specs.

amd athlon 64 x2 dualcore 5000+
2 gb ram
win. vista home premium
GeForce 8600GS v/d/vo pt(512 mb)

håber på et kvalificeret svar
Avatar billede mowdy Nybegynder
08. november 2008 - 09:05 #2
jeg skal lige høre kan jeg ha pci x 16 2.0 i min maskine

har disse slots i maskinen

Internal
1x PCI Express 16x
1x PCI Express 1x
2x PCI
4x SATA

og hvad er forskelen på pci express x16 1.0/2.0
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. november 2008 - 11:12 #3
Et PCI-E X16 2.0 grafikkort kan godt køre i et PCI-E X16 1.0 slot.

2.0 giver dobbelt båndbredde i forhold til 1.0, og et 2.0 kort i et 1.0 slot vil dermed køre med 1.0 hastighed.
Avatar billede mowdy Nybegynder
08. november 2008 - 12:22 #4
okitakker, i 2 kan ligge svar så får i point må ud og finde et kort nu :)
Avatar billede Jensen DK Novice
08. november 2008 - 13:01 #5
ok held og lykke.
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. november 2008 - 13:08 #6
Ping :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
01. december 2008 - 12:52 #7
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
08. januar 2009 - 07:42 #8
Det er fantastisk, at dem med problemer kan finde ud af, at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af, at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Det er en ting der kan få betydning for hjælp en anden gang, hvor der er brug for det.